Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Starszy Administrator

Dyrektor Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych

w Bielsku-Białej  ul. Józefa Lompy 9/1

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Starszy Administrator

 I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. wykształcenie wyższe - minimum 3 lata pracy w administracji samorządowej lub wykształcenie średnie-minimum 6 lat pracy w administracji samorządowej na umowie o pracę
  3. znajomość ustawy Kodeks Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. doświadczenie na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników.
  5. znajomość obsługi komputera (programy Word, Exel i program płacowy)
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 II. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie w dziele kadr.
  2. znajomość przepisów prawa cywilnego, postępowania administracyjnego, Ustawy o PPK, Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przepisów wykonawczych.
  3. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych.
  4. ukończone szkolenia z zakresu prawa pracy
  5. samodzielność
  6. komunikatywność,
  7. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, terminowość i sumienność,
  8. ogólna wiedza z zakresu pomocy społecznej.

III.  Zakres  zadań  realizowanych  na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników zatrudnionych w COPOW i jednostkach obsługiwanych.
  2. udzielanie wyjaśnień i informacji dotyczących spraw osobowych pracowników oraz wykładni przepisów prawa pracy.
  3. wydawanie zaświadczeń w oparciu o dokumentację osobową, aktualnych i byłych pracowników.
  4. uzgadnianie z Dyrektorem COPOW warunków do zatrudniania, awansu służbowego i zmian w wynagradzaniu.
  1. czuwanie nad dyscypliną pracy
  2. sporządzanie list obecności pracowników
  3. prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników COPOW
  4. prowadzenie ewidencji urlopów wszystkich pracowników, sporządzanie planów urlopów oraz czuwanie nad sposobem ich wykorzystania
  5. sporządzanie harmonogramów czasu pracy pracowników COPOW oraz sprawdzanie harmonogramów sporządzanych dla pracowników jednostek obsługiwanych.
  6. prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników.
  7. sporządzanie sprawozdań kadrowych: GUS, MOPS i innych
  8. współpraca z jednostkami obsługiwanymi i wykonywanie wszelkich sprawozdań dotyczących       instytucjonalnej pieczy zastępczej (GUS, MOPS, Urząd Miejski, Urząd Wojewódzki, Ministerstwo.)
  9. prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania.
  10. prowadzenie spraw ubezpieczeń NW wychowanków, OC pracowników, dobrowolne NW pracowników oraz ubezpieczenia majątkowe budynków i inne.
  11. prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów cywilno – prawnych.
  12. prowadzenie spraw dotyczących profilaktycznych badań lekarskich pracowników (badania wstępne, okresowe kontrolne)
  13. w razie potrzeby sporządzanie i kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych pracowników.
  14. współdziałanie z Głównym Inspektorem BHP w sprawach dotyczących szkoleń okresowych pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i pierwszej pomocy przedmedycznej.
  1. kompletowanie dokumentów związanych z wypadkami pracowników w pracy, w drodze do i z pracy oraz wypadkami wychowanków.
  1. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej w zakresie prowadzenia staży dla bezrobotnych oraz prac interwencyjnych i innych.
  2. opracowywanie Regulaminów Wewnętrznych COPOW i placówek obsługiwanych oraz innych zleconych przez dyrektora COPOW
  3. przygotowanie dokumentacji dot. przystąpienia pracowników do PPK.

 IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku Starszy Administrator:

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 1 etat od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 15.
  2. umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy  (w przypadku podejmowania po raz pierwszy pracy na stanowisku urzędniczym o którym mowa w art. 16 ust. 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych. (Dz. U. rok 2019. poz. 1282 t.j.)
  3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 12 miesięcy. (w przypadku jeżeli osoba była wcześniej zatrudniona w jednostkach o których mowa w art.2 Ustawy o pracownikach samorządowych lub odbyła służbę przygotowawczą.)
  4. praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym w budynku Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bielsku-Białej ul. Józefa Lompy 9/1.na drugim piętrze. Budynek nie posiada windy.
  5. stanowisko pracy związane z praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie
  6. zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe

 V. Informacja dotycząca zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. rok 2020 poz. 426  z zm.)  był niższy niż 6%.

 VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny - podpisany własnoręcznie,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z podaniem danych umożliwiających kontakt – podpisany własnoręcznie,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia,
  4. kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy na stanowisku  związanym               z prowadzeniem kadr oraz odbyte szkolenia z prawa pracy.
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- podpisane własnoręcznym podpisem,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznym podpisem,
  7. oświadczenie kandydata, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji - podpisane własnoręcznym podpisem,
  8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych winien złożyć kserokopię dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności,
  9. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy.

Informacje  dodatkowe:

       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bielsku-Białej ul. Józefa Lompy 9/1 – sekretariat  w godzinach od 8-15 lub przesłać pocztą na powyższy adres. W obu przypadkach dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach      z dopiskiem: „Nabór na stanowisko „Starszy Administrator” w Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo– Wychowawczych w Bielsku-Białej ul. Józefa Lompy 9/1”  + imię i nazwisko do dnia 16.03.2021 r. do godz. 15-tej.

       W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu do Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych. Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie oraz dokumenty niekompletne - nie będą rozpatrywane.

       Nie ma możliwości składania dokumentów drogą elektroniczną.

       Po upływie terminu do złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze,
z kandydatami, którzy spełnili wymagania formalne, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna     w uzgodnionym indywidualnie terminie.

       Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.copow.bielsko.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w COPOW w Bielsku-Białej ul. Józefa Lompy 9/1.

       Oferty kandydatów spełniające wymagania formalne wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.

       Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych
w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie 1 miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu. Po tym terminie oferty będą komisyjnie zniszczone.

       Osoba, która zostanie wybrana do pracy na w/w stanowisko, będzie zobowiązana przed nawiązaniem stosunku pracy do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego.

       Dyrektor Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Bielsku-Białej ul. Józefa Lompy 9/1 zastrzega sobie prawo od odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

Kontakt

Dyrekcja Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
Adres korespondencyjny: ul. Józefa Lompy 9/1 43-300 Bielsko-Biała
Telefon: +48 33 811 73 43,